רבה הראשי של חרסון: "אתמול היה מאוד קשה"

אסתי פלד No Comments on רבה הראשי של חרסון: "אתמול היה מאוד קשה"

רבה של העיר חרסון הרב יוסף יצחק וולף על המתקפה על עירו: "אנחנו מרגישים טוב, בריאים ושלמים וזו כבר התחלה טובה. אתמול היה מאוד קשה" | "היום היה שקט מאוד ולכן העדפנו לא לצאת מהעיר הסיכון גדול אם ננסה להימלט"

צילום: הצלה אוקראינה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רבה של העיר ושליח חב"ד בעיר חרסון הרב יוסף יצחק וולף: אנחנו מרגישים טוב, בריאים ושלמים וזו כבר התחלה טובה. אתמול היה מאוד קשה, התעוררנו להפגזות, משהו חדש לגמרי. גם אנחנו כישראלים שאולי מפעם לפעם מורגלים לטילים – זה היה משהו לא מוכר בכלל. אבל עדיין יצאנו מחוץ לבית כי בהתחלה זה היה מחוץ לעיר, הפגזות לשדה התעופה וכן הלאה".

"העיר שלנו נמצאת בעורק ראשי שבעצם מוביל מקרים לשאר חלקי המדינה; אודסה וקייב ולכן חרסון עלתה לכותרות מכיוון שאם את רוצה לבוא מקרים לכיוון קייב אתה חייב לעבור דרכינו. בימים האחרונים עסקנו בהצטיידות מאסיבית מאוד באוכל בסיסי כמו אורז, קמח כדי שנוכל להתקיים" אמר הרב וולף.

נכון לעכשיו לא נצא מהעיר, היום היה שקט מאוד ולכן העדפנו לא לצאת מהעיר, גם לא לנסות להימלט  שם הסיכון יותר גדול. אני כרב העיר דואג לרוחניות ומקווה שזה ימשיך לאורך שנים ארוכות. אבל אם לא יהיה הסכם של שלום ומצב המלחמה לא יפסיק ניאלץ ללכת מכאן"



0 תגובות